Τοποθεσία Ιατρείου

Κορίνθου 41 (ισόγειο) , Πάτρα ΤK 26223

Αλλεργική Ρινίτιδα

Yπηρεσιες

Η αλλεργική ρινίτιδα είναι μια φλεγμονή της μύτης. Τα συμπτώματά της περιλαμβάνουν το “μπούκωμα”, την καταρροή, τα φταρνίσματα και τη “φαγούρα” στη μύτη. Κάποιες φορές,τα συμπτώματα μπορεί να είναι σοβαρά κι επίμονα, επηρεάζοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής του ασθενούς. Ανάλογα με το υπεύθυνο αλλεργιογόνο, τα συμπτώματα μπορεί να είναι εποχικά ή ολοετή. Οι ασθενείς με αλλεργική ρινίτιδα έχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν άσθμα. Υπολογίζεται ότι έως και το 40% των ασθενών με ρινίτιδα θα εμφανίσει άσθμα. Τα υπεύθυνα αλλεργιογόνα μπορεί να είναι γύρεις γρασιδιών, δέντρων, ζιζανίων, μύκητες, ακάρεα της σκόνης, τρίχωμα γάτας, σκύλου κ.α. Στο αλλεργιολογικό ιατρείο διενεργούνται δερματικά τεστ (αλλεργικά τεστ) για να εντοπιστούν τα υπεύθυνα αλλεργιογόνα, δίνονται φάρμακα και οδηγίες για την ανακούφιση από τα συμπτώματα και αποφασίζεται αν ο ασθενής θα υποβληθεί σε ανοσοθεραπεία. Με την ανοσοθεραπεία χορηγούμε στον ασθενή,σε μικρές δόσεις,τα υπεύθυνα αλλεργιογόνα. Με αυτόν τον τρόπο, το ανοσοποιητικό του σύστημα μαθαίνει να ανέχεται τα αλλεργιογόνα και τα συμπτώματα της ρινίτιδας υποχωρούν. Η ανοσοθεραπεία σε αεροαλλεργιογόνα για την αντιμετώπιση της αλλεργικής ρινίτιδας ή/ και του άσθματος γίνεται είτε με υποδόρια ένεση μία φορά τον μήνα στο ιατρείο είτε με ενστάλλαξη σταγόνων υπογλώσσια, καθημερινά στο σπίτι. Η διάρκεια θεραπείας κυμαίνεται από 3 εως 5 έτη. Η ανοσοθεραπεία αποτελεί τη μοναδική αιτιολογική θεραπεία της αλλεργικής ρινίτιδας και μπορεί πραγματικά να ανακουφίσει τον ασθενή.

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed